دانلود Flick Heroes 1.013 بازی نقش آفرینی تلنگر قهرمانان اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Flick Heroes 1.013 بازی نقش آفرینی تلنگر قهرمانان اندروید بسته هستند

دانلود Flick Heroes 1.013 بازی نقش آفرینی تلنگر قهرمانان اندروید

Flick Heroes بازی “ تلنگر قهرمانان ” اثری فوق‌ العاده با گیم پلی سریع و سرگرم کننده در سبک (Role Playing) برای دستگاه های اندروید می باشد. در بازی تلنگر قهرمانان در نقش فردی قرار خواهید گرفت که می خواهد به رویاهای خود برسد و برای رسیدن به این هدف باید در طبقاتی که قرار دارد دشمنان خود را شکست دهد، در هر طبقه از برج با گروه های مختلف از دشمنان روبرو خواهید شد که باید در نبردهای نقش آفرینی و با استفاده از بهترین استراتژی خود آن ها رو نابود کنید.

در Flick Heroes شما باید در بیش از 150 مرحله جذاب که دشمنان به برج حمله کرده اند، خود را به چالش بکشید، مراحلی که در هر بخش این بازی با آیتم های جذابی طراحی شده است تا نظر کاربران را به بازی همیشه به سمت مثبت نگه داری کند. هر مرحله از بازی با دشمنان مختلفی تشکیل شده است که نابودی آن ها نیز راه و روش های مخصوص دارد که نمی توان هر یک از دشمنان را در هر مرحله ای با یک روش نابود کرد. در هر مرحله از بازی قفل قهرمانان جدید را باز کنید و در مکانی جدید از برج به مبارزه با دشمنان بپردازید. هر یک از قهرمانان مهارت های جنگی خاص خود را دارند با استفاده از تمام قهرمانان در میدان های جنگ مهارت های مختلف را برای نابود کردن دشمنان به کار بگیرید؛ گنج های با ارزش را به دست آورید و با کشف غارت های حماسی قدرت قهرمانان خود را ارتقا دهید و به مراحل بالاتر صعود کنید.

ویژگی های بازی اندروید Flick Heroes :

  • کشف غارت های حماسی برای ارتقاء سطح قهرمانان خود
  • صعود به سطح بالا و مراحل با سبک های مختلف
  • عنوانی اکشن و استراتژیک در سبک برج های دفاعی
  • قهرمانان منحصر به فرد با قدرت های متنوع ویژه
  • استفاده از مهارت های مبارزه تمام قهرمانان
  • مبارزه با دشمنان در نبردهای نقش آفرینی
  • جمع آوری و سطح شخصیت های جدید
  • گیم پلی سریع و سرگرم کننده
  • بیش از 150 مرحله جذاب

اگر از طرفداران بازی‌ های سرعتی و نیازمند تمرکز بالا هستید، به هیچ عنوان تجربه Flick Heroes را از خود دریغ نکنید. هم‌ اکنون شما می‌ توانید جدیدترین نسخه این بازی خوش‌ ساخت را از وب سایت اندروید ایران برای تبلت یا گوشی مبتنی بر اندروید خود دانلود کنید. در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب این بازی بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Flick Heroes 1.013 بازی نقش آفرینی تلنگر قهرمانان اندروید