دانلود Khan Academy 2.4.1 یادگیری مطالب گوناگون در اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Khan Academy 2.4.1 یادگیری مطالب گوناگون در اندروید بسته هستند

دانلود Khan Academy 2.4.1 یادگیری مطالب گوناگون در اندروید

دانلود Khan Academy یادگیری مطالب مختلف در اندرویدبا استفاده از اپلیکیشن Khan Academy می توانید به بیش از 10 هزار ویدیو مربوط به علوم مختلف مانند: ریاضی، تاریخ، اقتصاد، پزشکی و … دسترسی داشته باشید. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام بعد از ظهر یک روز تعطیل کاری برای انجام دادن نداشته باشید و به دنبال یک سرگرمی باشید تا اوقات فراغت خود را با آن پر کنید. با برنامه ای که امروز به شما معرفی خواهیم کرد علاوه بر پرکردن زمان های بیکاری به شما هزاران مطلب مختلف آموزش خواهد داد و ساعت ها شما را در گوشی هوشمند خود مشغول به یادگیری مطالب گوناگون خواهد کرد.

این برنامه صرف نظر از اینکه شما معلم باشید یا دانش آموز، دانشجو باشید یا استاد مطالب خواندنی زیادی را برای شما در نظر گرفته است که قطعا بسیاری از آن ها را نشنیده اید و با دیدن ویدیوهای مربوطه می توانید در زمان اوقات فراغت خود چیزی به دانسته هایتان اضافه نمایید.

ویژگی های نرم افزار یادگیری Khan Academy اندروید:

  • امکان بوکمارک کردن ویدیو های مورد علاقه برای دانلود و تماشا در زمان های آنلاین شدن
  • یادگیری ویدیویی سخت ترین مباحث ریاضی مانند جبر، هندسه، مثلثات، آمار و ….
  • دسترسی سریع به مطالب مورد نیاز با تغییر متد جست و جو
  • یادگیری علوم مختلف مانند شیمی، فیزیک، اقتصاد، هنر و …
  • امکان ادامه یادگیری از جایی که تمام کرده بوده اید
  • یادگیری مطالب حتی در زمان آفلاین بودن

و….
با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی در حالی که دندان های خود را مسواک می زنید بیاموزید که چرخه کربس چگونه کار می کند یا اینکه با نمادهای موسیقی آشنا شوید و بدانید که چگونه آتش زدن چوب در استرالیا باعث تغییر شرایط زیست محیطی این کشور خواهد شد، نکته جالب این برنامه این است که تمام این امکانات را به طور رایگان به شما عرضه می کند. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه آن را از وب سایت “اندروید ایران” دریافت نمائید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Khan Academy 2.4.1 یادگیری مطالب گوناگون در اندروید

دانلود زاپیا برای کامپیوتر