دانلود Rosetta Stone 4.2.1 نرم افزار آموزش زبان رزتا استون برای اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Rosetta Stone 4.2.1 نرم افزار آموزش زبان رزتا استون برای اندروید بسته هستند

دانلود Rosetta Stone 4.2.1 نرم افزار آموزش زبان رزتا استون برای اندروید

Learn Languages: Rosetta Stone – Mod/Unlockedرزتا استون از بی نظیرترین و کاربردی ترین نرم افزارهای برای سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است. روش های فراگیری زبان های خارجی بسیارند، می توانید معلم خصوصی بگیرید، در کلاس های زبان شرکت کنید یا اینکه از کتاب های خودآموز برای این کار بهره ببرید. اما هیچ کدام از این روش ها همانند استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان ساده، کم هزینه و لذت بخش نیستند. نرم‌ افزار چندرسانه ای رزتا استون به وسیله تصویر، صدا و ویدئو و در عین حال بدون ترجمه، به آموزش کلمات و دستور زبان می پردازد و با استفاده از زبان مادری، تلاش می کند تا زبان دومی را به شما آموزش دهد. 24 زبان زنده دنیا، شامل انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و حتی فارسی را می توان در Learn Languages به صورت مرحله به مرحله فرا گرفت.

رزتا استون برترین نرم افزار آموزش 19 زبان زنده دنیا برای اندروید

شیوه آموزش زبان در برنامه فوق العاده است، درس های اولیه با آموزش کلمات ساده آغاز می شوند و به تدریج، وارد مباحث گرامری، صحبت کردن و نوشتن خواهید شد. همانطور که گفتیم، در رزتا استون تأکید زیادی بر آموزش صوتی و تصویری شده و بسیاری از مفاهیم را می توانید با دیدن عکس ها و به خاطر سپاری آواها به سادگی فرا بگیرید. البته اپلیکیشن در پایان هر درس برای سنجش میزان یادگیری، از شما یک امتحان کوچک هم می گیرد تا در ذهنتان به صورتی خارق العاده تثبیت گردد.

قابلیت های نرم افزار آموزش زبان Rosetta Stone اندروید:

  • دسترسی به آموزش زبان Rosetta Stone در هر کجا
  • فراگیری 19 زبان زنده دنیا حتی زبان شیرین فارسی
  • محیط و رابط کاربری ساده و بدون تبلیغات مزاحم
  • آموزش تصویری و صوتی زبان های زنده دنیا
  • همگام سازی اتوماتیک در تمام دستگاه ها
  • آموزش هر کلمه و شی به صورت مصور
  • لول بندی درس ها برای فراگیری کامل
  • فن آوری تشخیص گفتار اختصاصی

و….

نرم افزار آموزش زبان رزتا استون بدون شک یکی از برترین ابزارهای آموزش زبان در اسمارت فون هاست! توصیه می کنیم هم اکنون جدیدترین نسخه فول و آنلاک شده آن را به صورت رایگان از وب سایت اندروید ایران دانلود کنید و مهارت های زبان جدید را به سرعت و به طور موثر با روش اثبات شده Rosetta Stone® بیاموزید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Rosetta Stone 4.2.1 نرم افزار آموزش زبان رزتا استون برای اندروید