دانلود Shadow of Death 1.13.2.0 بازی اکشن سایه مرگ: شوالیه تاریکی اندروید + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Shadow of Death 1.13.2.0 بازی اکشن سایه مرگ: شوالیه تاریکی اندروید + مود بسته هستند

دانلود Shadow of Death 1.13.2.0 بازی اکشن سایه مرگ: شوالیه تاریکی اندروید + مود

Shadow of Death : Dark Knightسایه مرگ: شوالیه تاریکی بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک و ترکیب RPG و کلاسیک مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با ویژگی های ساده و در عین حال اعتیاد آور در محیطی مبارزه ای تجربه ای منحصر به فرد و دوست داشتنی را به شما ارائه می دهد. بازی شوالیه تاریکی شما را در نقش شخصیت اصلی بازی به نام “مکس” قرار می دهد که با استفاده از سلاح های قدرتمند خود به نبرد و مبارزه با دشمنان بروید و آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و در نهایت دنیا را از تاریکی نجات دهید!

روایت بازی در شهری از نور به نام Aurora آغاز می شود، این قلمرو را پادشاهی با قلبی مهربان به نام لوتور برای حکمرانی خود بنا نهاد، پس از گذشت زمان اندکی انجمنی سلطنتی با عنوان eyes of Oracle با هدف حفظ و توسعه علوم باستانی از جمله : سحر و جادو، کیمیاگری، طالع بینی، پزشکی و غیره تاسیس شد. زمانی که پادشاه پانزدهم یعنی Luther به تاج و تخت رسید پی برد که هر چیزی می تواند مفید واقع شود تا بتوان یک بیماری مرگبار را بهبود بخشید؛ اما قضیه از آنجا بدتر شد که آزمایشگاه او منفجر شد و نه تنها موجودات عجیب و خارق العاده، بلکه نسل جدیدی از زندگی در تاریخ Aurora ثبت شد.

همه این ها هنگامی بود که سفر مکس و افسانه سایه مرگ آغاز شد، از قابلیت های این سایه این است که با سلاح های فراوان و کلکسیونی نادر از زره ها یک قهرمان بی نظیر بسازید، هنگام تسخیر در دنیای تاریک، شما تبدیل به یک جنگاور می شوید که باید با شمشیر انواع اسلحه ها و زره های عالی را که جمع آوری می کنید خودتان را ارتقا دهید. در زمان شروع نبرد هر استیکمن وظیفه دارد تا با هیولا های قدرتمند و خشمگین بسیاری مبارزه کند، در نتیجه باید با استفاده از مهارت ها، فنون و سرعت از حملات جادویی و فیزیکی هیولاها جلوگیری کنید، همچنین می توانید از قدرت سحر آمیز و فوق قدرتمند خود بهره ببرید و جهان تاریک را غرق در آتش کنید.

ویژگی های بازی اندروید Shadow of Death : Dark Knight :

  • امکان تنظیم و سفارشی سازی شخصیت اصلی خود با شمشیر حماسی، لباس زره پوش و قدرت جادویی
  • دارای جلوه های تصویری حرفه ای همراه با چشم نوازترین گرافیک
  • امکان نابود کردن دشمنان پیش رو با کنترل های لمسی و بصری
  • لذت بردن از ارتقا های متعدد در بهترین بازی های RPG
  • حضور طیف گسترده ای از دشمنان و هیولاهای خطرناک
  • انواع صحنه ها و مکان های پر از جزئیات خیره کننده
  • طراحی و گرافیک الهام گرفته شده از نور و تاریکی
  • سفر به 3 سرزمین مختلف پر از شیاطین خاص
  • وارد شدن به سرزمین های مبارز حماسی
  • شامل 2 حالت نبرد چالشی و ماجراجویی
  • جلوه های دیدنی و جذاب

اگر از مرید به بازی های اکشن هستید، بازی Shadow of Death: Dark Knight با داشتن گیم پلی اعتیاد آور می تواند نظرتان را به خود جلب کند؛ همین حالا می توانید با توجه به مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود تصمیم نهایی را برای دانلود و نصب نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) بازی اکشن سایه مرگ: شوالیه تاریکی از وب سایت اندروید ایران بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Shadow of Death 1.13.2.0 بازی اکشن سایه مرگ: شوالیه تاریکی اندروید + مود