دانلود Star Tap – Idle Space Clicker 1.0.4 بازی شبیه ساز سفر در فضا اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Star Tap – Idle Space Clicker 1.0.4 بازی شبیه ساز سفر در فضا اندروید بسته هستند

دانلود Star Tap – Idle Space Clicker 1.0.4 بازی شبیه ساز سفر در فضا اندروید

Star Tap – Idle Space Clickerسفر در فضا عنوانی جدید، _blank برای دستگاه های اندروید می باشد که تجربه ای منحصر به فرد از سفر به فضا و کشف سیارات جدید را در اختیار شما قرار می دهد. داستان بازی استارتپ در مورد دختری به نام استلاست که قصد دارد تا برای رسیدن به آرزوی خود راهی سفری شود که تا به حال هیچکس چنین سفری را تجربه نکرده است. سفر به فضا و مکان هایی که کسی تاکنون به آنجا نرفته است، خطراتی در پی خواهد داشت که هیچ کس نمی تواند آن را پیش بینی کند و در این سفر طولانی تنها کسی که می تواند به Stella برای رسیدن به آرزویش کمک کند شما هستید تا بتواند این ماموریت غیر ممکن را تکمیل کند، بنابراین تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا در کشف سیارات، کهکشان ها و مراحل هیجانی به استلا کمک کنید.

Star Tap یک بازی ساختگی در فضا نیست، بلکه شما به سیاره هایی که واقعا در منظومه شمسی وجود دارند همچون مریخ، مشتری، زحل و اورانوس سفر خواهید کرد، هر چقدر سریعتر صفحه نمایشگر را لمس کنید سرعتتان نیز افزایش خواهد یافت و زودتر نیز به مقصد بعدی تان خواهید رسید. با ساخت کاوشگرها و ارتقای آن ها می توانید به منابع دست نخورده سیارات دست پیدا کنید، حتی وقتی در بازی نیستید کاوشگرهایتان در حال کار و استخراج بی وقفه منابع خواهند بود، با ارتقای سفینه تان و باز کردن قفل قابلیت های مختلفش می توانید به دور دست ترین کهکشان ها همچون برج دلو، برج حوت، برج اسد، برج جبار و برج ثور و کهکشان هایی همچون اندرومدا، ویرپول و پین ویل سفر کنید.

ویژگی های بازی اندروید Star Tap – Idle Space Clicker :

  • ساخت پهباد برای جمع آوری منابع سیاره ها حتی هنگامی که خارج از بازی هستید
  • ارتقا قابلیت های سفینه فضایی برای سفر کردن به مناطق دور افتاده
  • طراحی سیاره های خورشیدی مانند مریخ، زحل، اورانوس و غیره
  • کشف کهکشان های مختلف مانند آندرومدا گردابی و غیره
  • دارای لوکیشن های مختلف و خط داستانی ماجراجویی
  • امکان افزایش سرعت سفینه فضایی با ضربه زدن
  • سفر به سیارات واقعی، صور فلکی و کهکشان ها
  • دستیابی به فناوری های پیشرفته تر

اگر به بازی های فضایی و کشف سیاره های مختلف علاقه مند هستید، می توانید هم اکنون جدیدترین و آخرین نسخه Star Tap – Idle Space Clicker را به طور رایگان از وب سایت اندروید ایران دریافت نموده و از انجام آن لذت ببرید؛ همچنین شما قادرید قبل از دانلود ابتدا مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران در گوگل پلی، اسکرین شات ها و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت بهترین تصمیم را برای نصب این بازی بگیرید.

  1. برای بازی تا به این لحظه مودی ریلیز نشده؛ به محض ریلیز مود به پست اضافه خواهد شد.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Star Tap – Idle Space Clicker 1.0.4 بازی شبیه ساز سفر در فضا اندروید