دانلود TEKKEN 0.4 بازی خاطره انگیز و مبارزه ای تکن اندروید + دیتا + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود TEKKEN 0.4 بازی خاطره انگیز و مبارزه ای تکن اندروید + دیتا + مود بسته هستند

دانلود TEKKEN 0.4 بازی خاطره انگیز و مبارزه ای تکن اندروید + دیتا + مود

TEKKENتکن یا تیکن عنوان موفق ترین، بهترین و هیجان انگیزترین و برای دستگاه های هوشمند مبتنی بر سیستم‌ عامل‌ های اندروید و iOS می باشد که به تازگی در مارکت جهانی گوگل پلی و اپ استور عرضه شده است. با نصب این بازی قادر هستید تجربه ای خاطره انگیز و وصف ناپذیر را در گوشی ها و تبلت های اندروید خود زنده کنید؛ در این بازی نوستالژیک شما می توانید از بین بیش از 100 شخصیت از کاراکتر‌های سری بازی‌ های تکن نظیر PAUL، KAZUYA، XIAOYU، LAW، PANDA، NINA و دیگر مبارزان معروف با فنون اختصاصی خود هر یک را که فکر می کنید قوی تر و شکست ناپذیر تر است انتخاب کرده و در مسابقات رزمی در سه حالت Story Mode، Dojo Challenge و Live Events راهی شوید.

در بخش داستانی بازی می‌ توانید سه کاراکتر انتخاب کرده و به شخصیت‌ های Kazuya Mishima و NINA کمک کنید تا دشمن قدرتمند و جدیدی به اسم Revenant را شکست دهند، این دشمن به صورت انحصاری برای نسخه اندروید بازی Tekken طراحی و خلق شده است. Dojo Challenge هم برای مبارزه‌ های آنلاین اختصاص داده شده است که در آن بازیکنان می‌ توانند با استفاده از تیم‌ های قابل‌ شخصی‌ سازی خود به مبارزه با دشمنان بپردازند، البته همانند روال رایج بازی‌ های اینچنینی، رتبه‌ بندی آنلاینی نیز برای بازی تیکن تعبیه شده است که در آن قادر هستید به بررسی عملکرد خود با دیگر بازیکنان این بازی بپردازید، در نهایت Live Events هم یک سری رویداد هستند که به روزانه، هفتگی یا ماهیانه بروزرسانی می‌ شوند.

TEKKEN دانلود بازی مبارزه ای و اکشن تکن اندروید

فن ها و اسکیل های بازی را به خاطر سپرده و در زمان مناسب و با بهره گیری از هوش مبارزه ای خود از آن ها استفاد کنید، با ضربه های پشت سرهم و حرکت های رزمی پیشرفته حریف های خود را از پای درآورید و ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و در نهایت جزو نام داران این بازی شوید. گرافیک سه بعدی و واقع گرایانه در حد کنسول های بازی، پخش صداهایی مهیج از هر شخصیت، خودنمایی های کاراکتر های مبارز با توانایی های گوناگون و ظاهر ستودنی در لوکیشن های کاملا متنوع و مختلف تجربه بهترین و اعتیادآورترین بازی مبارزه ای را در اسمارت فون اندرویدی شما به ارمغان می اورد.

ویژگی های بازی تیکن اندروید TEKKEN :

  • دارا بودن سه حالت بازی با نام های Story Mode Dojo Challenge و Live Events
  • دسترسی به شخصیت ‌های بیشتر بازی با سپری کردن چالش ‌های درون بازی
  • نبرد با سرسخت ترین دشمنان و جنگجویان با طراحی بسیار زیبا و متفکرانه
  • ساخت یک تیم و مبارزه با دوستان و جوامع خود در حالت رو در رو آنلاین
  • دسترسی به بیش از 100 شخصیت با فنون مبارزه ای منحصر به فرد خود
  • انجام انواع حرکات مختلف برای ضربه فنی کردن حریفان و شکست آنان
  • رقابت جهانی برای مبارزه با کاربران سراسر جهان با سیستم رتبه بندی
  • گرافیک فوق العاده بالا با موسیقی بی نظیر در حد کنسول های بازی
  • ساخت تیم های تخصصی برای انجام ماموریت های منحصر به فرد
  • باز کردن مودهای قدرتمند و منحصر به فرد برای افزایش مبارز خود
  • ارتقاء و باز کردن بیش از 20 حرکت منحصر به فرد برای هر مبارز

هم اکنون نسخه اصلی و نسخه مود به همراه دیتا کامل TEKKEN در دستان شماست که می توانید به صورت رایگان و لینک مستقیم از وب سایت اندروید ایران دانلود کنید؛ همچنین شما قادرید قبل از دانلود ابتدا مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، اسکرین شات ها و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و بهترین تصمیم را برای نصب بازی محبوب و هیجان انگیز تکن بگیرید.

  1. توجه داشته باشید مطابق قانون رده بندی سنی بازی های رایانه ای انجام این بازی برای افراد زیر 16 سال مناسب به شمار نمی رود.
  2. بازی نیازمند حداقل 1 گیگابایت فضای آزاد در حافظه داخلی است.
  3. بازی آنلاین بوده و اتصال اینترنت پایدار (ترجیحا Wi-Fi) به صورت دائمی الزامیست.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود TEKKEN 0.4 بازی خاطره انگیز و مبارزه ای تکن اندروید + دیتا + مود