دانلود Telegram Plus Messenger 4.2.1.2 تلگرام پلاس اندروید + تم

      دیدگاه‌ها برای دانلود Telegram Plus Messenger 4.2.1.2 تلگرام پلاس اندروید + تم بسته هستند

دانلود Telegram Plus Messenger 4.2.1.2 تلگرام پلاس اندروید + تم

Telegram Plus Messengerتلگرام پلاس یک برنامه پیام رسان غیر رسمی که از API تلگرام استفاده می کند و ویژگی های اضافی به برنامه رسمی اضافه می کند. تلگرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره خاکی که باشند بفرستند.

تلگرام پلاس ؛ تلگرامی همه منظوره برای اندروید!

این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است، شما می توانید تعداد نامحدودی پیام، عکس، ویدئو و فایل از هر فرمت (.doc، .zip، .pdf و…) ارسال کنید و گروه هایی با ظرفیت 200 نفر تشکیل دهید، نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده، ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف یک گیگابایت برای دوستانتان است. ثبت نام در در واقع همان ثبت نام در تلگرام است.

مدیریت و استفاده همزمان دو اکانت تلگرام در یک گوشی

با وارد کردن شماره تلفن، تلگرام کد تایید هویتی برای شما ارسال می‌کند. پس خیالتان راحت‌ باشد؛ با ثبت‌ نام در تلگرام پلاس در واقع در تلگرام ثبت نام می‌کنید و بابت حفره‌ های امنیتی و نقض حریم خصوصی مشکلی نخواهید داشت. پیام‌ رسان Plus به شما اجازه می‌ دهد لیست مخاطبان، گروه‌ ها، کانال‌ ها و… را به‌ تفکیک داشته باشید. اگر به آیکون‌ های موجود در صفحه اصلی نگاه کنید، چند تب مختلف می‌بینید که هر کدام مربوط به یکی از قابلیت‌ های تلگرام می باشد.

ویژگی های برنامه Telegram Plus اندروید:

  • تمام ویژگی و قابلیت های نسخه اصلی
    +
  • امکان ذخیره فایل ها با نام اصلی فایل و نمایش نام ارسال کننده
  • قابلیت مخفی کردن تصویر پروفایل خود در چت های خصوصی
  • گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن بسیار سریع تر موزیک ها
  • قابلیت تغییر رنگ، سایز متن ها، آیکون ها، هدر، ایجاد تم و….
  • قابلیت مخفی سازی شماره موبایل از قسمت تنظیمات

پلاس مسنجر در واقع همان تلگرام با کلی امکانات جدید است! این اپلیکیشن نسخه بهینه‌ شده تلگرام است که قابلیت‌ های بسیار کاربردی و خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر به تلگرام علاقه دارید و دنبال کمی تنوع می‌ گردید، بهتر است همین حالا جدیدترین نسخه آن را از وب سایت اندروید ایران دانلود کرده و امتحان کنید؛ قابلیت‌ های جالب Plus Messenger شما را هیجان‌ زده خواهد کرد!

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Telegram Plus Messenger 4.2.1.2 تلگرام پلاس اندروید + تم