دانلود The Revenge of Shinobi 1.1.1 بازی نوستالژی انتقام شینوبی اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود The Revenge of Shinobi 1.1.1 بازی نوستالژی انتقام شینوبی اندروید بسته هستند

دانلود The Revenge of Shinobi 1.1.1 بازی نوستالژی انتقام شینوبی اندروید

The Revenge of Shinobi Classicانتقام شینوبی بازی محبوب و خاطره انگیز در سبک از استودیوی بازی سازی مطرح و قدیمی SEGA برای دستگاه اندروید می باشد که پیش از این برای کنسول سگا عرضه شده بود و بسیاری از گیمرها با این بازی خاطرات زیادی دارند و هیچگاه خالق لحظات شیرین در دنیای سگا را فراموش نخواهند کرد و هم اکنون می توانید آن را در گوشی و تبلت هوشمند اندرویدی خود تجربه کنید. همانند نسخه اصلی که سال 1989 برای سگا جنسیس انتشار یافته بود و موفقیت های زیادی به دست آورد، نسخه اندروید The Revenge of Shinobi نیز روایت گر داستان مبارزی به نام جو موساشی (Joe Musashi) است. در این بازی شما نقش Joe را بر عهده دارید که می خواهد با مهارت های نینجایی خود از سازمان جنایتکار و مخوف نئو زید (Neo Zeed)، انتقام بگیرد.

این سازمان جنایتکار استاد شما را کشته است و عروس شما را نیز زندانی کرده است، بنابراین شما باید در سر تا سر جهان سفر کرده تا با عدالت نینجوتسو عدالت را برای این سندیکای جنایت اجرا کنید. Shinobi شامل هشت منطقه برای مبارزه می شود که در پایان هر مرحله شما باید با غول مخصوص آن رو به شوید و با شکست آن به مرحله بعد بروید. اگر می خواهید به طور کامل حس نوستالژیک بازی کردن با سگا را داشته باشید می توانید از طریق بلوتوث به گوشی خود یک دسته وصل کرده و از انجام این بازی با دسته لذت ببرید؛ بازی انتقام شینوبی با گیم پلی اکشن و قدرت های مختلفش یکی از بهترین عناوین سگا جنسیس بود و تجربه آن حتی الان هم می تواند لذت بخش باشد.

ویژگی های بازی اندروید The Revenge of Shinobi :

  • امکان رقابت با سایر کاربران برای به دست آوردن بهترین رکورد
  • استفاده از تکنیک های نینجایی برای شکست دشمنان
  • طراحی هشت منطقه مختلف با غول های مخصوص
  • کاملا رایگان و امکان ذخیره سازی در هر مکان
  • به دست آوردن قدرت های ویژه در طول بازی
  • چهار سطح دشواری از مبتدی تا استاد نینجا
  • امکان بازی کردن به صورت آفلاین
  • پشتیبانی از دسته بازی با بلوتوث

بازی The Revenge of Shinobi که اولین بار در سال 1989 در ژاپن برای کنسول سگا عرضه شد در راستای برنامه سگا برای همیشه برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است و شما می توانید همین حالا جدیدترین نسخه معمولی به همراه نسخه آنلاک شده این عنوان فوق العاده را برای اولین بار از وب سایت اندروید ایران دانلود کنید؛ در ضمن می توانید با مطالعه پست، مشاهده مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران در گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای نصب بازی انتقام شینوبی بگیرید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود The Revenge of Shinobi 1.1.1 بازی نوستالژی انتقام شینوبی اندروید