دانلود Wild Hunt 1.257 بازی شکار حیوانات وحشی اندروید + مود

      دیدگاه‌ها برای دانلود Wild Hunt 1.257 بازی شکار حیوانات وحشی اندروید + مود بسته هستند

دانلود Wild Hunt 1.257 بازی شکار حیوانات وحشی اندروید + مود

Wild Hunt:Sport Hunting Games. Hunter & Shooter 3D بازی فوق العاده زیبا و محبوب شکار حیوانات وحشی در سبک در تم و شوتر در حالت PvP می باشد که برای اسمارت‌ فون‌ های اندروید عرضه شده است و یکی از بهترین شبیه سازهای شکار همراه با گرافیک 3D جذاب و محیط بصری خیره کننده محسوب می شود. شکار حیوانات در دنیای واقعی نوعی تفریح غیر قابل قبول به حساب می آید که مخالفین بسیاری دارد، زیست شناسان، جانورشناسان و دوست داران محیط زیست این عمل را در هر قالبی که باشد محکوم می دانند اما چه ایرادی دارد در دنیای 0 و 1 روی گوشی و تبلت خود اندکی تفریح کنیم و از محدودیت ها خارج شویم؟

هدف بگیرید و شلیک کنید! در  Wild Hunt شما در نقش یک شکارچی در مناطق متنوع و واقعی به شکار حیوانات مختلف از جمله شیر، خرس، گرگ، یوزپلنگ، گوزن، بز کوهی، اردک و سایر حیوانات خطرناک دیگر مشغول خواهید شد! انواع تجهیزات متنوع شکار از جمله جلیقه، چکمه، تفنگ شکاری، کمان زنبورکی، کمان معمولی، تفنگ قنداق دار و تفنگ تک تیرانداز و … همراه شماست و قادر خواهید بود در زمان های مختلف روز و شب به شکار حیوانات وحشی مشغول شوید؛ همچنین شما قادر خواهید بود که اسلحه شخصی و سفارشی خود را داشته باشید که این امر با مراجعه به اسلحه خانه و انتخاب از بین ده ها سلاح فراهم می شود؛ البته به خاطر داشته باشید که باید در بازی پیشرفت کنید تا بتوانید از همگی سلاح ها استفاده نمایید. شاید یکی از وجه تمایزهای این بازی با بازی های شبیه ساز شکار دیگر گرافیک سه بعدی فوق العاده آن باشد، شما می توانید با دوربین تفنگ تک تیراندازتان از راه دور حیوان را زیر نظر داشته باشید و در یک لحظه مناسب به سمتش شلیک کنید.

ویژگی های بازی اندروید Wild Hunt :

  • بیش از ده ها گونه حیوانات مختلف از جمله خرس، گرگ و یوزپلنگ، گوزن، بز کوهی برای شکار
  • به تصویر کشیدن دنیای حیوانات با طراحی های کاملا واقعی حیوانات و محیط های شکاری
  • امکان رقابت با کاربران دیگر در قالب مسابقات قهرمانی و تورنومنت های مختلف
  • گشتن به دنبال شکار در مکان های متنوع و بسیار زیبا در سراسر جهان
  • امکان شخصی سازی و ارتقای شخصیت و کاراکتر بازی توسط بازیکن
  • استفاده از تغییر استراتژی برای قرار گرفتن در یک موقعیت مناسب
  • سلاح هایی بسیار قدرتمند با امکان ارتقاء با پیش بردن هر مرحله
  • دارای لیدر بورد اختصاصی برای مقایسه امتیازات بازیکنان جهان
  • دارای سیستم Xray جدید برای هدف گیری در هنگام شب
  • امکان رقابت تک به تک با کاربران دیگر به صورت آنلاین
  • پرپسپکتیو فوق العاده حالت اول شخص بازی
  • دارا بودن گرافیکی روان، زیبا و بدون لگ

اگر از علاقه مندان به بازی های شکار هستید توصیه می کنیم به هیچ وجه بازی Wild Hunt:Sport Hunting Games را از دست ندهید. اکنون می‌ توانید با توجه به مقادیر درج شده در ابتدای پست، امتیاز کاربران گوگل پلی، مشاهده تریلر و اسکرین شات های موجود بهترین تصمیم را برای دانلود و نصب نسخه معمولی + نسخه مود (تجهیزات بی نهایت) بازی هیجان آور شکار حیوانات وحشی از وب سایت اندروید ایران بگیرید.

  1. بازی آنلاین بوده و اتصال اینترنت پایدار (ترجیحا Wi-Fi) به صورت دائمی الزامیست.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Wild Hunt 1.257 بازی شکار حیوانات وحشی اندروید + مود