دانلود Xender 3.9.1027 زندر برنامه انتقال سریع فایل برای اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Xender 3.9.1027 زندر برنامه انتقال سریع فایل برای اندروید بسته هستند

دانلود Xender 3.9.1027 زندر برنامه انتقال سریع فایل برای اندروید

Xender: File Transfer, Sharingزندر ابزاری بین پلتفرمی برای مبادله فایل های شماست که با بهره گیری از آن می توانید تا حد زیادی در زمان صرفه جویی کنید. راه‌ های مختلفی برای ارسال فایل‌ بین انواع گجت‌ ها وجود دارد، از جمله‌ روش های موجود می‌ توان به ارسال از طریق بلوتوث اشاره کرد که ساده‌ ترین روش برای ارسال داده‌ ها است. اما استفاده از بلوتوث برای ارسال فایل‌ ها با حجم زیاد، بسیار وقت گیر و خسته‌ کننده است، ارسال و دریافت فایل با کمک Wi-Fi، روشی پرسرعت و جایگزینی بسیار مناسب برای بلوتوث، NFC و کابل های USB محسوب می گردد. پیش تر اپلیکیشن های مطرحی در این زمینه همچون _blank را به شما معرفی کردیم و هم اکنون به سراغ نمونه دیگری از این قبیل اپلیکیشن ها خواهیم رفت.

اپلیکیشن زندر قادر است تا با ایجاد ارتباط هات‌ اسپات، امکان ارسال انواع فایل‌ های موجود روی گوشی‌‌‌ هوشمند یا تبلت را به iOS یا PC میسر کند. سرعت انتقال اطلاعات در این ایپلیکیشن 50 برابر بیش تر از سرعت انتقال اطلاعات با بلوتوث است، برای استفاده از برنامه Xender به اینترنت احتیاج نیست و به صورت بی سیم عمل انتقال را انجام می دهد. با این نرم افزار می توانید به صورت همزمان فایل ارسال و دریافت کنید. یکی از قابلیت های کاربردی این برنامه Replicate Phone محسوب می شود که با مراجعه به این منو قادرید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک ساده، تمام اپلیکیشن‌ ها و فایل‌ های مورد نیاز را از گوشی قدیمی به جدید انتقال دهید.

ارسال فایل های سنگین با استفاده از شبکه Wi-Fi با قابلیت کاربردی Replicate Phone

رابط کاربری Xender بسیار ساده و کاربردی است! در نوار بالایی اپلیکیشن، طبقه‌ بندی فایل‌ های قابل ارسال را می‌توان دید که شامل اپلیکیشن‌ ها، تصاویر، مدیا و فایل‌ ها است. در قسمت پایین نیز سه کلید با عنوان اتصال گوشی، اشتراک‌ گذاری و بیشتر مشاهده می‌شود. با کلیک بیشتر، منوی اپلیکیشن نمایش داده می‌ شود. در صورت کلیک روی اتصال، می‌ توان به گروه ایجاد شده پیوسته یا گروه جدید را ایجاد کرد، با کلیک روی بیشتر، گزینه‌ هایی همچون اتصال به آیفون و پی‌سی در دسترس قرار می‌گیرند. البته برای اتصال به کامپیوتر نیاز به نصب اپلیکیشن نسخه ویندوز هست که Xender PC نام دارد.

قابلیت های نرم افزار Xender: File Transfer, Sharing اندروید:

  • امکان انتقال همه فایل ها از جمله تصاویر، موزیک ها، فیلم ها، مخاطبین، برنامه های نصب شده و غیره
  • پشتیبانی از زبان های زنده دنیا English, Arabic, Chinese, French, German و غیره
  • تبادل اطلاعات بین دو گوشی بدون مصرف دیتا، بدون اینترنت و بدون نیاز به USB
  • سرعت تبادل اطلاعات باور نکردنی است – ارسال چندین مگ در ثانیه
  • امکان اتصال به کامپیوترهای مک و ویندوز برای تبادل سریع اطلاعات
  • پشتیبانی از پلتفرم های مختلف از جمله اندروید، iOS و کامپیوتر
  • اشتراک گذاری فایل ها به صورت گروهی و همزمان با 4 دستگاه
  • محیط شیک و کاربر پسند بدون هیچگونه تبلیغات آزار دهنده

توجه داشته باشید درصورتی که دوستان شما Xender را در موبایل خود ندارند، می توانند با اسکن QR Code از صفحه نمایش گجت شما نسبت به دانلود آن اقدام کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه نهایی نرم افزار Xender: File Transfer, Sharing را با یک لمس از وب سایت اندروید ایران برای دیواس اندرویدی خود دریافت نمایید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Xender 3.9.1027 زندر برنامه انتقال سریع فایل برای اندروید