دانلود Z Camera Vip 3.09 زد کمرا بهترین دوربین عکاسی برای اندروید

      دیدگاه‌ها برای دانلود Z Camera Vip 3.09 زد کمرا بهترین دوربین عکاسی برای اندروید بسته هستند

دانلود Z Camera Vip 3.09 زد کمرا بهترین دوربین عکاسی برای اندروید

Z Camera Vip – Photo Editor زد کمرا یکی از قدرتمندترین برنامه های حوزه عکاسی می باشد که در سال 2015 برای سیستم عامل عرضه شده است. اپلیکیشن Z Camera با پایین آوردن زمان ثبت عکس در گوشی به شما کمک می کند تا هیچ لحظه ای را از دست ندهید، هم چنین به کمک آن می توانید به سرعت بین قسمت عکاسی و قسمت دوربین گوشی خود جا به جا شده تا در هر لحظه از محیط اطراف خود عکس یا فیلم تهیه نمایید. با این دو ویژگی و بسیاری از ویژگی های دیگر که در این برنامه گنجانده شده است سبب می شود تا جزء بهترین برنامه های این حوزه قرار گیرد.

Z Camera بهترین برنامه 2015 در Google Play در 75 کشور!

برنامه زد کمرا که در سال 2015 در هفتاد و پنج کشور مختلف به عنوان بهترین برنامه در گوگل پلی انتخاب شده است، توانسته است تا با ثبت عکس های با کیفیت و سریع، ارائه تنظیمات مختلف برای ثبت تصاویر با کیفیت تر و سادگی استفاده از آن نظر کاربران مختلف را جلب نماید و آن ها را ترغیب به استفاده از این برنامه نماید. به غیر از فیلترهای زنده برای فیلمبرداری و عکاسی، یک فیلتر استور به روز هم دارد که هر هفته چند فیلتر جدید به آن اضافه می شود که می توانید آن ها را برای گسترش کالکشن فیلترهای اپ، دریافت نمائید.

ثبت سلفی های زیبا تنها با یک لمس ساده با Z Camera

به غیر از فیلترها که نقطه قوت اپلیکیشن هستند، افکت هایی همچون Tilt Shift، HDR در کنار تنظیماتی کامل برای کادر، رنگ و شفافیت هم در Z Camera یافت می شوند تا کیفیت عکس هایتان را به کمک آن ها به طرز قابل توجهی ارتقا دهید. مضاف بر قابلیت های روتین ویرایش تصویر، زد کمرا یک گالری خصوصی هم دارد تا بتوانید از عکس های خصوصی تان در محیطی امن محافظت کرده و به برنامه های دیگر احتیاجی نداشته باشید.

قابلیت های دوربین زد کمرا Z Camera VIP اندروید:

  • امکان به اشتراک گذاری عکس ها در توئیتر، فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی
  • ویژگی های جالب مانند اموجی های مختلف برای به ارمغان آوردن شادی برای شما
  • امکان ساخت گالری خصوصی برای مشاهده عکس ها توسط شخص خود شما
  • امکان فیلتر عکس ها به صورت زنده و انجام تنظیمات مختلف
  • امکان جا به جایی راحت بین عکس و فیلم برداری در گوشی
  • ویرایشگر عکس برای ویرایش عکس های مختلف شما
  • قابلیت HDR برای ثبت تصاویر با کیفیت بالا در نور کم
  • ثبت سلفی های زیبا تنها با زدن یک لمس ساده
  • عکاسی فوق العاده سریع و ثبت آنی عکس
  • قابلیت Tiltبرای کنترل کامل لنز گوشی

شما نیز می توانید با دانلود نسخه وی آی پی و آنلاک شده برنامه Z Camera از وب سایت اندروید ایران به جمع کاربران این برنامه بپیوندید و از امکانات بی نظیر این برنامه بدون محدودیت با دارا بودن تمام ویژگی ها استفاده نمایید.

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Z Camera Vip 3.09 زد کمرا بهترین دوربین عکاسی برای اندروید